joi, 31 mai 2012

Ultima vacanta in doi (patru, sase, opt.....)

Aveam de gand sa incep cu prima vacanta in doi, dar se pare ca avem pozele imprastiate pe 2 calculatoare, un hard si cateva zeci de dvd-uri si desi am deschis blogul de o saptamana si am parte din text scris pentru prima vacanta, nu gasim pozele, asa ca am decis sa scriu despre ultima vacanta, care a fost in doi doar o zi si jumatate, restul de pana la 4 zile a fost cu parinti, rude si asa mai departe, asta nu inseamna ca fost mai putin fun.
Sa incepem mai intai cu destinatia: Brasov - orasul multor vacante de-ale mele, pe care de aceasta data am avut timp sa il si vizitam, de regula deoarece avem unde trage acolo, doar tranzitam Brasovul, de data asta ne-am luat cazare pe Culoarul Rucar-Bran si fiind atat de aproape am reusit sa petrecem si in Brasov ceva timp.



 Daca tot v-am spus ca am vizitat Brasovul, sa va spun si ce am facut: ne-am plimbat !!!!!!! si a fost minunat, desi erau ultimele zile din martie, am prins super vreme si soare si chiar mi-am adus aminte de ce iubesc Brasovul. Am vizitat Muzeul de Istorie si Turnul Alb, am ajuns pentru prima oara pe Strada Sforii si am mancat la o cofetarie minunata.



 Ne-am continuat drumul spre destinatia finala -  cu un mic popas la Cetatea Rasnov, pe care la fel nu o mai vizitasem eu, Mircea in schimb era familiarizat cu ea, chiar mi-a placut si drumul de 5 minute pana la ea, pe care unii il faceau cu tractorasul :), si peisajul de sus, intr-adevar este destul de neintretinuta, dar chiar mi-a placut.


Daca tot am ajuns la Cetatea Rasnov, am mers si la pestera Valea Cetatii, am aflat de ea ca fost amenajata de curand, si pot spune ca intr-adevar a fost amenajata frumos, desi are suprafata destul de mica, au facut-o foarte spatioasa, de exemplu au spatiu amenajat pentru o parte din Filarmonica din Brasov, care are reprezentie aici in fiecare sambata, canta arii celebre si spuneau ca acustica pesterii este excelenta, noi din pacate am ajuns acolo duminica si doar ne-au povestit de ei.


Am ajuns in final in satul Ciocanu, care este intre muntii Piatra Craiului si muntii Bucegi, la peste 1300m, in depresiunea Rucar - Bran. Am spus in final pentru ca evident ca am dat de un drum, pe care numai noi puteam ateriza (avem talentul de a alege destinatii unde se ajunge pe drumuri greu practicabile de masini, si aici nu am facut exceptie). Ce este mai rau este ca mai aveam 5 minute pana la destinatie si nu am mai putut urca, pentru ca era zapada si schimbasem cauciucurile de vara, si uite asa am facut cale intoarsa pe acelasi drum anevoios, pana la soseaua pricipala, in total inca 25 km in plus pentru un urcus de 5 minute.
Privelistea ce o vedeam din camera insa a meritat din plin tot frecusul descris mai sus.



 Doar o vorba sa mai spun, si inchei, in urmatoarea zi am facut o plimbare prin Bran, Moeciu de Jos si Sus, Cheile Gradistei si am luat-o la pas pe un traseu care era practicabil numai pe timp de vara, pe buna dreptate: era plin de zapada, dar era atat de frumos, chiar un peisaj intre iarna si primavara cum nu mai vazusem de mult.

 Si asta dragilor a fost vacanta din luna martie, si voi incheia cu o poza in stilul nostru!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu