luni, 30 iunie 2014

Despre cum ne-am planificat vacanța de vară

Tot timpul mi-am dorit să povestesc în amănunt sau poate în linii mari (depinzând de vacanță), despre cât de bine ne planificăm noi o vacanța. Ei bine, m-am hotărât să fac acest articol despre vacanța care tocmai a trecut. Din păcate am ales vacanța greșită, pentru că această ieșire a fost mai mult neplanificată decât planificată.

Mai exact am avut perioade foarte aglomerate, și la muncă și acasă, și uite așa ne-am trezit cu câteva zile înainte de vacanță că nu aveam mai nimic stabilit, în afară de o rezervare în Sibiu, pentru cazare (mai exact aici), și bilete la Faust, plus următoarea destinație : Polonia, sau cel puțin așa credeam noi :).

Așa că, la ce mari fani FITS ne-am dat noi, înainte cu o săptămână de a începe festivalul, aveam bilete la un singur spectacol (bine, sincer acum, chiar dacă nu am fi ajuns la restul spectacolelor și am fi rămas doar cu acest Faust de Purcărete, nu mi-ar fi părut rău). Așadar, am luat la răsfoit programul FITS 2014 și ne-am pus pe cumpărat bilete, și spre surprinderea noastră am găsit la aproape tot ce ne-am gândit și dorit (și asta cu doritul e relativă, pentru că la fața locului începi să îți dorești să vezi din ce în ce mai mult).

Am rezolvat Sibiu-ul si FITS-ul, aveam bilete, aveam idee și de spectacolele de strada, știam și ce excursii în afara Sibiului aveam să facem, nu stabilisem ce și cum încă, dar aveam idee. 
Mai rămânea doar Polonia, aici treaba a fost un pic mai complicată: caută cazare în Cracovia și în Wroclaw și ..... hmmm după câteva ore și schimb de mailuri cu diverși de pe Airbnb, ne-am decis că este prea scumpă cazarea și ne-am orientat spre camping-uri și ne-am mulțumit cu adresele pentru a ajunge acolo. Detaliile despre orașe le aveam printate pe ceva coli (peste 40 fața-verso), pe care evident că le-am luat la noi împreună cu alte 300 de pagini de materiale din ..... Nikon D3000 for dummies, bine spus dummies, nu știu cum am putut să ne amăgim că vom avea timp de citit chestii tehnice pentru camera foto.

A venit și marea zi, ziua plecării. Acum un an mi-am uitat acasă toate șosetele pregătite, anul ăsta la 50 km de Constanța mi-am dat seama că în cuierul de acasă ne vor aștepta toate gecile pregătite frumușel pentru vacanță, dar am supraviețuit foarte bine și fără ele.

Organizarea extraordinar de buna a continuat: după Sibiu eram atât de obosiți, încât în drum spre Faust (ultimul spectacol, din ultima zi de festival) am decis ca soarta să aleagă pentru noi, mai exact în prezența unui martor (prietena noastră Elis) am dat cu banul: dacă să mergem în Polonia sau nu. Prima data am încercat eu, și a căzut de 2 ori din 3 stema (adică Romania), și am hotărât sa încerce și Mircea, rezultatul fiind la fel de dezamăgitor :). Dar totuși am spus că alegerea sorții nu corespunde cu ceea ce îmi doresc, așa că am decis totuși să ieșim undeva aproape, și unde altundeva puteam mai aproape dacă nu în Budapesta.

Și uite așa am ajuns a doua oara în Budapesta, fără nimic la noi, doar cu amintiri de acum 3 ani și cu o adresă de camping pe GPS.

Nu pot să vă spun decât că a fost PERFECT, și doresc tuturor să aibă vacanțe în care să se lase purtați de sorți în locuri noi sau vechi, deoarece atunci când îți dai seama ce ți se întâmplă sau mai exact ce permiți să ți se întâmple, e un sentiment minunat.
O mică parte din FITS 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu