duminică, 27 octombrie 2013

Vânătoarile de comori de la Viajoa

Avem la activ două vânători organizate de fetele de la Viajoa, iar cea la care am participat săptămăna trecută a fost a treia și m-am gândit eu așa (de altfel cum m-am gândit și data trecută) că ar fi frumos să scriu despre cele vechi și să vin cu un articol despre cea nouă, dar deoacamdată voi scrie doar despre cea nouă și o să încerc pe cat posibil sa nu fac foarte multe referiri la cele vechi. Am o idee pe care o să o pun în practică, sper doar să îmi permită programul de editat/scris.

Să trecem la fapte și să povestim de Vânatoarea cu nr. 4 din cartierul Kiseleff. În caz de nu știți, conform Wikipedia, Contele Pavel Dmitrievici Kiseliov, cunoscut mai bine sub numele în forma franceză Kiseleff a fost un general rus. Între 1892 și 1834 a condus administrația militară rusească a Țării Românești. A contribuit la reorganizarea administrativă a celor două principate și la întocmirea Regulamentelor Organice, care de fapt au fost primele Constituții din istoria Moldovei și Valahiei. Ca ambasador al Rusiei la Paris în perioada 1856-1862, a sprijinit unirea Principatelor Române.
Tot Wikipedia spune că Șoseaua Kiseleff din București îi poartă numele. Asta o știam de mult și în weekend-ul 12-13 octombrie chiar am și străbătut-o de cîteva ori în căutare de indicii.

Vânătoarea asta a fost cu cântec, mi-am dorit atât de mult să ajung, dar partea materială m-a făcut să am anumite ezitări de la început. Prin urmare mi-am anunțat prietenii din București că Săritorii din Constanța este posibil să nu vină și să își caute echipă. Dar nu am renunțat am găsit echipă din Constanța, prietenii noștri cărora le-am povestit cu entuziasm ultimele două ediții de vânătoare, nu s-au arătat niciodată încântați de idee și sincer renunțasem la gândul că vom găsi pe cineva, dar Vânatoarea ne-a vrut și am primit un telefon de la niște prieteni că vin și ei, și că deși nu s-au arătat interesați, nu înseamnă că nu își doreau să fi participat și la celelalte ediții. Așa că am avut echipă: Țuții și Micuții! Thank you guys!

Locul de întâlnire a fost Piațeta Regelui din parcul Kiseleff, ora de întâlnire 10.30, așa că destul de devreme am plecat spre București cu aparatele pregătite, cu mici gustări (George Moga ne-a spus cănd am fost în Măcin că pentru urcat pe munte este recomandat să ai la tine susan, glucoză, dar fiind vorba de o aventură urbană, nu montană m-am rezumat la batoane cu susan și cu migdale) și cu un mare mare chef de cutreierat prin București să descoperim case, străzi, oameni noi.

Am ajuns și ne-am întâlnit cu Săritorii (sub acest nume și în echipa asta am participat la utimele două vânători) și după am început încet, încet să mai recunosc pe unul și pe altul, o căutam pe Gabi Solomon, dar nu a fost de data aceasta, o căutam și pe Ioana Pătrășcoiu, era dar nu o vedeam, le-am văzut pentru prima data pe Adriana de la mini calatorii în trei si pe Alexandra Roșu de la blogul de calatorii al Alexandrei (și toate patru de la VIAJOA). Ne-am întâlnit cu noii prieteni, cunoscuți în Vamă, și concurenți în acelați timp, Rose de la catherinecrossroad și Iulian Sîrbu de la trans-ferro, care au fost în echipa Bucharest it's not enough! Ne-am întâlnit și cu prieteni vechi Laura și Ana (parte din Săritorii), îmi era dor, dor de voi și din păcate ziua respectivă, echipe diferite, nu mi l-au satisfăcut (poate recuperăm cândva). Ne-am dat seama că oricât de mult am vrea să stăm împreună, nu putem ține 11 oameni laolaltă în acelați ritm, așa că la un moment dat ne-am despărțit, am recuperat puțin din povestit când am fost la masa de după vânătoare (cred ca este o tradiție în fiecare echipă de vânători urbani care se respectă, să îsi ofere o mică recompensă după câteva ore de ''vânat'' comori arhitecturale).

Vânătoarea a ținut 5 ore, de fapt nu aveam timp limită, ne-ar fi așteptat fetele în Tete a Tete mai mult decât termenul stabilit, după cum spuneau și ele ediția asta a fost o plimbare, nu o competiție. Trebuie să recunosc că spiritul de competiție a învins plimbarea, dar pot să dau vina și pe vreme, nu numai pe competiția din mine, a fost așa o vreme cețoasă și destul de rece, mai degrabă de stat undeva indoors și povestit cu prieteni, decât de o plimbare.

Vă pun câteva poze și sper să fac și un update cu detalii tehnice, task-uri și poate o comparatie cu celelalte ediții.

Piațeta Regelui

Ioana ne dădea detalii tehnico-practice :)
Saritorii în acțiune
Rose din Bucharest it's not enough!
Lui Iulian chiar i se potriveste Bucharest it's not enough!
Laura și Ana

Cred că are o culoare galbenă acum


Copac in curtea Hotelului Triumf


Alee - Hotel Triumf




Castelul din Rondul Francis


Această poză ne-a adus premiul Rița Veverița


Lavandă


Reclama e sufletul comerțului


O poartă din sticlă


Vânătorul urban Ștef


Animale docile în cartierul Kiseleff




De cât timp nu ați mai văzut o mașină cu număr vechi?


O curte superbă!


Cu Laura


De la stânga la dreapta Diana, Ana și Laura


Merge brici un pic de galben pe tonuri gri


Vânatoarea Sanda


Life is fast!


Bucurestiul este minunat toamna


Domnul s-a simti fotografiat


Cum să nu-l prinzi măcar într-o poză?


Ioana + pisici = LOVE


Parte din Țuții și Micuții -vi-o prezint pe Gabi Solomon a noastră


Herăstrău


Noi doi amândoi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu