miercuri, 15 ianuarie 2014

I like to MOVE it

Nu știu alții cum sunt, dar eu la început de an  îmi fac niște planuri mari mari sau mai mici, realizabile sau nu (sunt perfect conștientă de unele din ele), și deasemenea las și neprevăzutul să-și facă treaba.
Anul ăsta m-am decis să fac(em) mișcare, fac sală deja de un an și puțin, la început mai cu avânt, și încet încet m-am mai liniștit. Aveam un target destul de relaxat, de două ori pe săptamănă, dar din păcate ajungeam mai rar de atât. 
Anul ăsta însă va fi diferit, scripta manent și dacă o facem și public, o facem big style, nu o să putem spune că ne lasăm pe tânjala, așa că am acționat:

1. Abonament la sala Pure, înainte de a merge pe cont propriu cu abonamentul, aveam un abonament pe un grup și plăteam mai puțin decăt individual, dar acum am găsit o ofertă pentru un abonament individual la același preț ca cel de grup, 80 Ron, diferența este că este nevoie să plăteși în avans abonamentul pentru 3 luni (400 Ron) și ai 2 luni gratuite. Avem sală = avem febră musculară, cel puțin în prima săptămână, dar suntem entuziaști. Abia aștept să fac ceva TRX și un Kangoo Jumps.

2. L-am convins pe Mircea să-ți facă un abonament la înot, Mircea nu este adeptul sălii, îl înteleg pe de o parte, și eu mă plictisesc dacă merg la aparate, pe de altă parte decât să nu faci mișcare deloc, parcă aș prefera o sală plictisitoare. Așa ca sunt extrem de bucuroasă că a acceptat această formă de mișcare. Abonamnetul nu e nici scump, nici ieftin, are inclus bazin și saună, într-un interval de timp stabilit în funcție de fiecare abonament.

3. Sper să nu fie ultimul și să mai aduc completări, ne apucăm de AikidoIulian Bosoi - instructor al Federației Române de Aikido organizează cursuri gratuite de Aikido. Să purcedem cu începutul, mai exact cu WikiAikidō înseamnă textual „calea armonizării energiei,” fiind artă marțială ce face parte din categoria internă a stilurilor de luptă. Vom merge de două ori pe săptămănă timp de cinci săptămani. 

Cam atât despre mișcarea noastră, revenim cu detalii.

Să vă fac și o urare de început de an: 

Să aveți un an cu tot ce vă propuneți și mai ales cu mult neprevăzut (în cel mai bun sens)!!!!


Cu drag,
Ștef



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu